Gra PBF w świecie Star Wars, rozgrywająca się w czasach Młodego Imperium.
Zwykły obywatel
Imię i nazwisko: Paul Kerst
Rasa: Człowiek
Wiek: 26 lat
Miejsce i data urodzenia: Corusant, 45 BBY
Wygląd:
Chłopak przy 185 centymetrowym wzroście waży 63, co stanowi optymalne połączenie. Paul w żadnym razie nie jest gruby, a nawet, rzec można, że ma lekką niedowagę. Wcale mu to nie przeszkadza. Na jego z wyglądu nadal młodzieńczej twarzy, można zauważyć zielone źrenice, które widocznie wybijają się na pierwszy plan, przy lekko opalonej, brązowawej cerze Kersta. Włosy Paula są na pierwszy rzut oka czarnego koloru, ale jak ktoś się dobrze przyjrzy (i z bardzo bliska) to dostrzeże, że tak naprawdę to niesamowicie hebanowa czupryna szatyna. Bujna czupryna, bo włosy długości dłoni są nieco zwichrowane. Po za tym żadnego zarostu pokroju wąsów, brody, czy baczków nigdy nie stwierdzono, co oznacza, że chłopak zawsze ścina pojawiające się włoski, zanim zmienią się one w szczecinę. Warto wspomnieć, że Kerst nie jest jakoś specjalnie umięśniony. Ot ma trochę zarysowane mięśnie i bicepsy, ale nie tak, że wyglądałyby one jak po zażyciu sterydów. Bardziej od ich imponującego wyglądu Paula interesuje ich sprawność i wytrzymałość, która stoi u niego na dość wysokim poziomie. Podobnie jak kondycja fizyczna, zręczność, szybkość biegu i wytrzymałość, co nie powinno dziwić w tak młodym wieku. Co do garderoby Kersta, to sprawa ma się tak, że średnio lubi zakładać koszule i garnitury, a zarazem nie ma też swojego ulubionego typu ubrania. Dresy, bluzy, krótkie spodenki, długie spodenki, co akurat mu przypasuje.
Charakter:
„Nieco” narwany chłopak, któremu przeważnie udaje się utrzymać swoje popędy samobójcze w ryzach. Przeważnie... Ale w tych momentach, gdzie jego instynkt przetrwania szwankuje, pomaga mu jego ogromny fart. Istnieją podejrzenia, że ten chłopak urodził się pod szczęśliwą gwiazdą. Zazwyczaj potrafi podporządkować rozkazom, ale czasami wydaje mu się, że zniszczy wszystkich. Tutaj zazwyczaj pomaga twardy głos dowódcy, albo siostry Paula., która nawiasem mówiąc, jest osobą, z którą chłopak jest najbardziej zżyty emocjonalnie. Co w kwestii przywiązania do pieniądza? Otóż może nie jest chciwy, ale za dobrze wykonaną robotę oczekuje zapłaty, a prezenty nieznajomym daje nadzwyczaj rzadko. Chyba, że chodzi o śmierć, którą rozdaje przeciwnikom z radością i częstotliwością godną pochwały. Tutaj zaznaczmy, że Kerst za sterami myśliwca, czuje się jak w niebie i zawsze stara wtedy dać z siebie wszystko. Wiąże to się też z tym, że Paul uwielbia rywalizować. Co do okazywania szacunku, to jest on okazywany przez chłopaka przeważnie wszystkim oprócz przeciwników. Jakieś zainteresowania? O tych wie tylko sam Kerst i jego siostra, ale to jest objęte tajemnicą i jeżeli Paul obdarzy cię tym sekretem, to znaczy, że bardzo, ale to bardzo cię szanuje. Dodamy tylko, że chłopak bardzo kocha swoją siostrę i dba o nią jak tylko może (nie ważne, że ona sama potrafi o siebie zadbać ććśśś...)
Ekwipunek/majątek:
Zmodyfikowana kusza Wookiech
Maksymalny zasięg: 45 metrów
Zapas pocisków: 24 strzały
Dodatkowe usprawnienia:
- Ulepszony system namierzania, możliwy opcjonalnie do sprężenia z HUDem w hełmie
- Automatyczny mechanizm, ułatwiający naciąganie specjalnego resoru
- Podczepiona latarka
Nóż
Długość: 20 centymetrów
Około 5 000 kredytów z tym, że 600 jest w sztabkach, a reszta w formie czipu bankowego.
Pistolet blasterowy model 434
Zasięg optymalny: do 30 metrów
Dodatkowe usprawnienia:
-Podczepiona latarka
-Ulepszony system namierzania, możliwy opcjonalnie do sprężenia z HUDem w hełmie
Parę kompletów ubrań
Zestaw podstawowych narzędzi
Plecak z paroma racjami żywnościowymi, medpakietami i lornetką z możliwością 400 krotnego przybliżenia i możliwością obserwacji w dzień i noc
Kilka holofilmów z omówieniami parametrów najpopularniejszych myśliwców
Niezbędne dokumenty, oraz licencja pilota myśliwców
Talie kart do Sabacca i Pazaaka
Myśliwiec „Zew śmierci”
Maska tlenowa wysokiej jakości, niezbędna na Mustafar
Wspólny rodzinny dom na Corusant
Umiejętności:
-Pilotaż myśliwców-uczony od 15 roku życia, przez swojego ojca Paul potrafi całkiem zaskakiwać, tym bardziej, że lubi wykorzystywać nieoczekiwane zagrania.
-Działania w grupie- zazwyczaj działał w tandemie z swoją siostrą, ale w kluczu czy eskadrze spokojnie mógłby się odnaleźć
-Mechanika- Kerst skończył studia mechatroniczne, więc wie jak w miarę umiejętnie grzebać przy systemach i urządzeniach
-Strzelectwo-snajperem nie jest, ale broń obsługiwać umie, a z dodatkiem farta, wychodzi z niego całkiem przyzwoity strzelec
-Przyzwoicie prezentuje się podczas gier typu Dejarik czy Sabacc
-Podstawy umiejętności skradania
-Ogromne pokłady farta
-Czasami do głowy przychodzą mu genialne pomysły taktyczne, które wykorzystuje, tworząc sobie w głowie obrazy wielkich bitew kosmicznych, którymi dowodzi
Historia:
W czasach pełnych Jedi, mocy i Republiki w domu rodziny Kerstów na Corusant urodził się Paul. Od urodzenia był otoczony troską i miłością. A rok po jego przyjściu na świat, narodziła się Lux, siostra chłopczyka, jedyna, bo więcej dzieci Kerstowie już nie mieli. Rodzeństwo rosło i dojrzewało, zostało posłane do szkoły, zdobywało wiedzę. W wieku czternastu lat Gareth, ojciec Paula zaczął przekazywać mu to co sam umiał. A tutaj dodajmy, że Gareth był bardzo dobrym pilotem myśliwców i chciał, aby syn poszedł w jego ślady. Skądś zdobył symulator i kilkadziesiąt holoksiążek dotyczących walki myśliwców kosmicznych, po czym zaczął się głowić, jak przekonać do tego syna. Jednak pewnego letniego wieczoru...
-Synu co ty tutaj robisz?!-zagrzmiał głos starszego Kersta, tuż nad uchem Paula, który właśnie przeglądał zawartość ojcowskiej szafki. Jej właściciel był bardzo niezadowolony i już miał przekazać potomkowi, co sądzi o jego zachowaniu, gdy zobaczył co oglądał jego syn i charakterystyczny błysk w jego oczach. Zamiar zlania chłopaka zmienił się w chęć podzielenia się z nim wspólną pasją.
Paul uczył się od tego czasu pilotażu myśliwca, ale opanowywał tylko wiedzę teoretyczną. Aż do skończenia gimnazjum. Potem mimo lekkiego sprzeciwu ojca, poszedł do technikum mechatronicznego, a potem na studia o tym samym profilu. Ukończył edukację z całkiem przyzwoitymi ocenami i posiadanymi umiejętnościami pilotażu, ponieważ w każdej wolnej chwili Gareth uczył syna już na prawdziwym myśliwcu. Paul chciał jak najszybciej zakończyć studia, ponieważ ojciec obiecał mu, że ze względu na zadowalające wyniki, otrzyma własnego HeadHuntera. Było tylko jedno ale, musiał dostać dyplom ukończenia uniwersytetu. Tego pięknego dnia 21BBY młody Kerst wrócił do domu i z radością przekonał się, że Gareth dotrzymał danego słowa i w hangarze stoją dwa Head Huntery AF4. Coś tu nie pasowało, dlaczego dwa? Jak się okazało po kryjomu także Luxianna brała od ojca lekcje pilotażu, więc drugi Łowca Głów był dla niej. Od tamtej pory i wybuchów Wojen Klonów tandem Lux-Paul bardzo się zżył i działa wspólnie nie tylko w zleceniach, ale w całym życiu. W 19BBY spotkali się na Mustafarze z droidem R2D6, który zatrudnił ich i zaczął odbudowywać fabrykę droidów. Paul pracuje jako ochroniarz oraz pilot myśliwca.
Osoby bliskie:
Gareth Kerst- ojciec
Carmen Kerst- matka
Luxianna Lux Kerst-siostra
Zew śmierci
Informacje ogólne
Właściciel: Paul Kerst
Producent: Incom Industries & Subpro Corporation
Model: Z-95AF4 HeadHunter
Klasa: Myśliwiec
Orientacyjna cena: 95 000 kredytów
Informacje techniczne
Wielkość: Długość: 11,8 metrów
Napęd: jonowy
Prędkość w atmosferze: 1150 km/h
Hipernapęd (zapasowy):Brak, możliwość użycia zewnętrznych pierścieni hipernapędu
Załoga (minimalna) 1(1)
Pasażerowie: -
Ładowność: 0,085t
Uzbrojenie i osłony:
- 4 działka laserowe Taim & Bak KX5 (sprężone)
- 2 wyrzutnie rakiet Krupx MG5
- jedno siedmiolufowe działko blasterowe (wysuwane)
Informacje dodatkowe:
Stan techniczny: W pełni sprawny
Kody identyfikacyjne: Posiada legalne kody, ma zezwolenie na broń
Modyfikacje i moduły dodatkowe:
- dodanie działka blasterowego
- lekkie zwiększenie mocy i jakości wystrzeliwanych boltów z działek laserowych, dzięki zastosowaniu lepszych soczewek skupiających
- ulepszenie systemów wykrywania
- pomalowanie statku
Ładunek, hangary i droidy:
-To czego Paul nie bierze ze sobą, zostawia w swoim myśliwcu
-Specjalny zewnętrzny pierścień hipernapędu
Ostatnio edytowany przez Paul Kerst (2015-12-30 13:32:28)
Offline